fortfarande 2009

  

Ja, idag är det nyår, den 31 December, årets sista dag. Sista dagen på -00 talet!
Detta år har både varit bra och dåligt, men det är nog ingenting som jag kommer minnas som är speciellt!
Jag har precis gjort mig i ordning, Det händer inget speciellt för mig i kväll, jag ska bara ta det lugnt o mysa med mamma, bror, morbror, Maria och någon kompis till mamma :)
kan nog bli rätt trevligt ändå!
Maten kommer iallafall bli god, hackelbackspotatis med oxfilé, eller "pappas special" ;-)

Min nyårs "look" är inte någon speciell, en svart hög kjol från Gina, en svart t-shirt med tryck från MQ svarta strumpbyxor från H&M. Frisyren var inte heller någon speciell, satte i mitt löshår, som jag inte använt, och gjorde bara 2 stycken random flätor. Sminket blev mer extremt. Svarta ögon med glitter, underlagskräm och rouge. Inget stort smycke, bara ett par stora vit/beige pärlörhängen från Vila.
bilder kommer senare :)

Mera uppdateringar kommer nog senare, annars önskar jag er alla ett riktigt gott nytt år :)

kram johanna ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0