kvällen sejfad?

är det bara jag som inte kan logga in på facebook?
tycker att fejan börjar bli lite segt, saker försvinner på mitt älskade farmville ♥ man loggas ut, osv. inte kul.

tycker man borde göra något åt saken? liksom, usch nu blev jag lite sur! 
nu fick vi iallafall ett nytt inlägg på min nya kategori "johanna säger wow, wow" 
det är ju kanske lite spännande!

nu är det iallafall bestämmt att jag drar till ralle palle! blir filmis mysis tror jag, med trevligt folk, bland annat elin
hörs

 



Kommentarer
Sandra

Vad skoj! hittade du något?

Har precis kommit hem från svärföräldrarna där vi spenderat hela eftermiddagen!

Hur ska du spendera din kväll då?

Kram

2010-04-24 @ 20:45:22
URL: http://thisissandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0