smilys eller inte?

(hoppas ni ser vad det står, lite dålig kvalitet med paint)

det jag ville säga med bilden och inlägget var att jag gjorde smilysar i detta inlägg!
det brukar jag INTE göra, någon som har lagt märke till att jag har gjort smilysar
på andra ställen på någon inlägg?

Jag måste erkänna att jag gärna skriver med smilysar! måste härma foki lite och säga att det låter och ser lite mer proffitionellt ut när man inte skriver med smilysar. Det blir på något sätt roligare att läsa bloggen då, och det känns lite mer seriöst om man nu kan uttrycka sig så.

Tycker ni det är okej att skriva med smilysar i sin blogg?

:) hihi skoja ;)



Kommentarer
Cajsa

Jo, de tär okej med mig. trött nu bara..:P

2010-04-24 @ 18:15:41
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Anonym

JAdå:)

2010-04-24 @ 18:21:03
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0