tråk måndag

sitter i skolan vid datan och har  enormt tråkigt!
har precis haft tråk svenska, som över förväntningarna gick väldigt bra! skrev mycket på argumentationen, och tror faktiskt att jag är klar snart. på onsdag ska vi alltså ha argumentationen i klassen, fast det kommer nog gå lite si sådär...

Om en halvtimma har jag tråk lunch, som jag verkligen inte har saknat på lovet kan jag ju medge. kall potatis eller hård pasta är det som brukas bjudas här på rekarnegymnasiet...

Efter lunch har jag tråk engelska och vi ska inte snacka om tråk matten. sen slutar alla andra som inte har spanska som stackars jag har. Så jag slutar runt 4 medans nästan alla andra i klassen slutar klockan 2...Det är oträtvisa!!!

Efter skolan har jag orkester och vanlig spelning på flöjten mig. Visst ska det bli ganska kul, men det är tråk gemfört med fotbollen som är samma dag. Skulle hellre ha gått på den, men har inte varit på orkestern på 3 veckor nu tror jag, och vi åker ju till Italien och Tyskland med orkestern Gardet i sommar i 10 dagar, så man måste väl vara med på repitionerna så att man kan låtarna till resan.

Nu ska jag kika runt på fejan tror jag, sen är det snart dags för mat! jippi...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0