ÅÅÅÅNGEST!!

i morgon börjar skolan. imorgon. kan ni fatta?! ååh, vill inte. får panik. ångest. usch! det är helt sinnes. verkligen!

har börjat städa mitt rum som börjar bli klart nu. en hel "make over" med städning, damsugning, och så vidare. Känner mig ganska stolt över mig själv må jag säga. Eller aa, egentligen är det inte något att vara stolt över. kan väl säga att det är pappa som tvingat mig till det, efter att det har sett ut som en svinstia ett bra tag!

Känns ändå ganska bra, städar på något sätt ut min ilska. min ångest.

Ska lägga mig skapligt tidigt idag, för att kunna vara vaken när elin kommer hem från grekland den skitungen. har saknat dig din lilla sprutgrädde! Hon kommer hem tidigt imorgon bitti, så förmoligen kommer hon väl vara som en zombie, en brun zombie. Tur att första skoldagen bara består av att få busskort, uppropp, och schema. Det är verkligen tur. Och då tänker jag bara inte på elin som varit i värmen en vecka, utan för alla.

Efter upproppet i skolan imorgon blir det en mysig dag med elin, ska ner på stan och ta det lite lugnt sådär. En perfekt första skoldag!

Ne, nu ska jag fortsätta med mitt rum. Sen ska jag göra mig lite fräsch genom att ta en lång varm dusch och sen blir det nog nästan sängen på en gång. Känner att det behövs, yes!

see yoou!



alla kusiner (utom Linn) samlade framför midsommarstången



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0