ännu en vecka

en vecka i  skolan har gått, och nu är vi inne på den andra. Idag började det riktiga schemat, vilket var ganska skönt faktiskt. Musiken, som jag har valt som inviduellt val, var vi bara 5 st på. Skönt ändå. ett skönt gäng.

har duschat och gjort mig klar för att lägga mig. Imorgon är det fotografering, och jag velar fortfarande, vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Det återstår att se imorgon...

Ne, nu ska jag lägga mig. Kanske ska läsa ett kapitel i engelska boken "the wave" vi fick idag? Nääh, får se om jag orkar. Kommer nog somna så fort jag lägger huvudet på kudden. "aa, fast ne" gruppen på facebook. passar in på mig.



amenee, en repris vaavavava



Kommentarer
elin

Vi läser också den boken :p

2010-08-31 @ 15:46:22
URL: http://elie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0