bara en vecka kvar...PANIK!

god morgon, eller god middag kanske man ska säga vid denna tidpunkt.

Nu är det bara en vecka kvar till skolklockorna ringer... åh, vill inte. blir deprimerad så fort jag tänker på det. Vill verkligen inte börja skolan och det är det nog många som håller med mig om. Visst, jag ska börja ny klass nu till 2an, kanske lite spännande... fast ne. Klassen känns sämst, och att gå upp tidigt och de långa skoldagarna gör ju inte en mer motiverad precis...och plugget ska vi inte snacka om.

Jag ska iallafall njuta av den sista veckan i "frihet". Kan förhoppningsvis börja träna på onsdag, vilket ska bli jätte kul efter 3 veckor av förkyldning, hosta och sjukdom. Sen kan man ju bara hoppas på bra väder, och att hitta på skojiga saker.

Ne, nu kom annica så ska väl hitta på något skoj med henne. fast det gör vi nästan alltid så det blir nog inget problem!

Ha en bra sista vecka innan skola nu alla som läser detta! hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0