såeree

god kväll!

sitter och kikar omkring på lite bloggar. alltid kul att ha en utgångspunkt, och genom kommentarer och "bevakare" klickar man sig vidare till andra spännand sidor.

Fråga mig inte varför, men ALLTID när jag läser något eller ser något på tv om någon som bor i en annan stad än eskilstuna, och sen spelar det in i den staden, blir jag helt crazy. jag blir typ "åååh, asso jag bor i eskilstuna" och känner mig på något sätt känd? haha, det är helt sjukt, men så är det...

kom in på en blogg som heter http://bobbis.devote.se/ och det var där jag läste om killen (som skriver bloggen) som har en pappa i eskilstuna. och ja, då blev jag sådär galen och uppspelt som jag förklarade tidigare.

det han skrev: 24.Bor dina föräldrar tillsammans? Nej dem skilldes när jag var väldigt liten! Bor hos min mamma här i Halmstad men hälsar på min pappa som bor i Eskilstuna!  <----- titta!

haha, nu tycker säkert de som läser det här att det är helt sjukt, och det håller jag med om, det är helt sinnes!

Aja, från det ena till det andra. Imorgon efter skolan drar jag amanda och linnea i min klass på SPFG2 ner på stan och fikar, och ska börja planera lite granna till vårat projekt. kommer bli awesome!

Ne, nu ska jag sova, kommer inte orka upp imorgon annars!



jo menne, aa, fast ne 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0