Handling

Sitter på bussen påväg hem, har vart på stan med Elin och robin. De blev klara ned sina klappar. Men tror ni jag blev det eller? Nej! Hittade ingenting, ingenting!!! Elin har lite kvar sa hon Så innan jag ska slå in julklappar imorgon så ska vi gå på stan igen. Hoppas på att jag hittar något då!! Robin skulle iväg o klippa sig o elin på spelning. Nu åker jag i rondellen vid rinaman, rekarne är bättre. När jag kommer hem ska jag ääääta, eller ne, pappa har nog inte kommit hem än. Tar mig en dusch, ja det ska jag! Ne hörrenini, nu är jag vid tunavallen, där bodde min morbror förut, i höghusen. Om ni ville veta. Hehe Nu ska jag ge mig av. Eller ne, jag sitter på en buss. Kan inte ta vägen någonstans. Nu är jag snart vid rekarne. Puss på er jag tycker om!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0