Lite idol lite partaj

Nice kväll igår med mys med vänner jag tycker mycket om! Kollade idol, och Jay vann, tror det varcmuba och elins fäster som gjorde det! Så blev jätteglada! Körde lite roliga frågelekar. Har mass gamla spel, så tog fram girls och eva & Adam spelet! Frågade frågorna, och skrattade så mycket så jag fick kramp nästan. Robin fick en fråga om vem som hade det roligaste skrattet av sina vänner. Han sa att det var jag ochxdå blev jag lite ledsen och bestämde mig för att inte skratta mer! Kommer ibte riktigt ihåg, men tror inte jag klarade det. Skrattar nästan jämt o ständigt, så var lite klurigt sådär! Ikväll är det fest hos Mårten! Ha deeet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0