PÖR-SVÄJ-SIV-NÄSS

Kollade nyss paradise. Massa nyagammla deltagare kom tillbaka, så nu är alla dåvarande par trio. Niiiiice. Har pluggat lite engelska. Imorgon är det mintöigt om irland. Och jag tror nästan att jag har det svåraste stycket. Bara massa konstiga ord, så idag när min grupp övade lite ryckte nog de bara jag var knäpp. Haha de satt bara och skrattade för jag var då dålig. Skulle uttala persuasiveness, men det blev mer i stilen Pärsevnes. Så Ludde skrev en lapp till mig där det står på "svenska" hur man uttalar: PÖR-SVÄJ-SIV-NÄSS har Hab skrivit på en lapp. Så hoppas att jag kan det imorgon då jag ska vara utlädd tilö en betjänt! Nu ska jag kolla lite mer på engelskan o kolla Top modell som började för tio minuter sen! Älskar måndagar, Tjaaaa, iallafall tv programmen... Tjudelluuu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0