Bra start på lovet!

Godmorgon alla!
kan tänka mig att alla är glada över att ha lov?
Det är jag iallafall!
Jag har börjat lovet bra, igår satt jag och fikade med vänner på first class och idag ska jag till huvudstaden.
Sen åker jag med bästaste elin, så vad kan bli bättre än det?

Konstigt nog har jag fått massa kommentarer om mitt "efterlängtade" filmklipp...Jag vet faktiskt inte hur det blir med det, eftersom att man måste bli medlem på youtube, och sedan länka det vidare osv. Tycker det är lite krångligt, men någon kanske vill hjälpa tant?

Nu ska jag göra mig i ordning så att jag inte missar tåget som kommer om drygt en timma.
Ha en underbart bra start på lovet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0