dagens skratt och tips!

Denna dag har varit jobbig, men evelina gjorde dagen rolig, som vanligt!
hehe, gillar den pricken mycket, med tanke på att hon alltid är glad och kul, framför allt är hennes humor alltid på topp vilket är ett stort plus.
Idag blev det blandannat ahmed prat, vilket inte är så dumt!

Just nu sitter jag alldeles blå med neutrogena 2-in-1 ansiktsmask. Den är riktigt bra och åter uppfuktar huden som den ska vara och man känner sig väldigt fräsch! man blir även väldigtr len, vilket jag tycker är ett stort plus!
Så nu ska jag knalla bort till badrummet om jag inte vill förbli en smurf!



Neutrogena 2-in-1
Super skön, och man
känner sig riktigt fräsch
efter att ha haft den i ansiktet
i drygt 10 minuter.
finns att köpa på apotek och
i vanliga mat affärer!

så dagens skratt måste gå till evvepevve. http://thefunnyrose.blogg.se
dagens tips går till neutrogenas 2-in-1 mask!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0