dålig uppdatering!!


Förlåt för mig riktigt dåliga uppdatering! men jag har verkligen inte haft tid för bloggandet!
Skolan tar död på mig. helt sesiöst!
Idag hade vi matte test, vilket gick bra (kändes så iallafall) och sen hade vi spanska uppsats, som vi får fortsätta med på torsdag. Så måste kolla upp lite grammatik och ord, så att jag inte behöver slå upp varje ord i lexikon som jag gjorde idag!

Imorgon har jag inget speciellt i skolan, vilket är super skönt!
På kvällen har jag dock fotbollsträning, men det ska bli kul! har inte spelar "riktig" fotoll på två veckor nu!
Har ju varit förkyld, och förra veckan när jag kunde vara med och spela, var det för mycket snö på konstgräset, så vi fick vara inne och köra styrka och teknik!
Sen skulle vi ha spelat innomhus på onsdagen förra veckan, men då kom jag ju inte till träningen, tack vare all snö...

Jag har precis kollat på "mästarnas mästare". Blir rätt så förbannad på att the boiiiis ska vara så förskräckligt fega...men så är det...

Nu ska jag göra mig i ordning för att lägga mig, ska nog plugga lite spanska innan det blir ZZzz.

Hoppas på en bättre uppdatering imorgon och resten av veckan!

Ha det gött!




tänkde att det är så mycket snö ute, så varför inte klämma in en vinter picture?


Kommentarer
jeliin

Den dödar mig med :O'

har precis blivit klar med en uppsats och i mrogon ska jag börja på en ny :O

Men nu ska jag blogga för försa gången idag ;)

2010-02-02 @ 22:47:45
URL: http://jeliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0