hehe

godmorgon får man väl ta och säga!
Vaknade 9 idag, och var grymt pigg. "so not johannii style..." (hoppas ni fattar vem jag härmar, annars är det inte kul...)

Idag ska släkten fira far min, som fyller på onsdag!
Så daddy är och handlar massa gott, och jag sitter här och bloggar, det tycker jag är rätt ;)
ne, men jag har faktiskt lovat att städa, så ska väl göra det ;)

Gårdagen var trevlig. Blev dock lite sen till elin, och alltså till Rasmus också! haha, vi gick till någon pizzeria och åt, och gubben var lika trevlig mot mig och Elin som vanligt, jag var dock lite trög...

gubben: ja,då blir det .... kr
jag: okej *sträcker fram för mycket pengar, men jag trodde det var för lite*
gubben: det är för mycket
jag: ne det kostade ju....kr
gubben: ja, och du har gett mig för mycket pengar...

haha, kanske inte verkar så kul här & nu, men det var kul, right?

När vi hade kommit tillbaka kollade vi på melodifestivalen, och såklart hade jag och elin rätt om vilka som skulle gå vidare, åka ut och så vidare! vi är så bra! haha

Sen kollade vi på BECK också, "mannen utan ansikte" heter den så? ja, den där filmen när mördaren skär ut ansiktet så man ser skelettet? what ever :D

Ne, nu ska jag dushca, städa och allt annat som jag lovat...

ha en bra dag!




aww, pluttigullgull nallar! haha, grattis daddy i förskott! ♥



Kommentarer
Ida

Fin blogg :)

2010-02-07 @ 11:56:18
URL: http://idoon.blogg.se/
lukes

Anmäl dig till veckans blogg :) Som ni kanske vet så kan man anmäla sig flera gånger för jag slumpar ut 10 stycken som går vidare till final. Då har man ju större chans att bli en av de tio finalisterna. Lycka till :P

2010-02-07 @ 13:56:36
URL: http://nattstad.se/lukes


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0