hemkunskap i hemmet!

mmmm, jag kom hem för ett tag sedan från skolan! fick sluta 3 timmar tidigare idag, tack vara att vi inte har naturkunskap och framför allt 2 timmars håltimma!

Har precis stoppat in en kladdig kladdkaka i ugnen!
Smeten smakar fantastiskt, och hoppas att självaste kakan är lika god!
receptet har jag hittat på http://kladdkakerecept.blogspot.com/2008/11/kladdig-kladdkaka.html 
Så om en kvart sitter jag och mumsar  i mig en chokladig sak, och har inte allt några tankar på att jag måster plugga, precis! Inga läxor tills imorgon :D

Nu ska jag gå och plocka undan, och diska, då blir nog mammsen glad! Ser ut som ett bomb nedsklag i köket just nu!
Bara 10 minuter kvar tills kakan kallar, så måste kila och fixa!
bilder kommer senare på mästerverket!



Kommentarer
mamsen

Kakan var mumsig och disken stog kvar... BIG surprise ;=) Puss puss

2010-02-11 @ 21:36:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0