Måndag, Monday, Lunes

Hallå alla morgon pigga och skoltrötta!
jag måste medge att jag är riktigt skoltrött och ser verkligen framemot fredagen, då det är studiedag, med andra ord är jag ledig! Sedan är det en veckas lov! JIHOO!

Nu sitter jag i skolan och ska försöka göra klart naturkunskaps uppsatsen om Diabetes och Hjärtinfarkt.
Det är rätt intressant faktiskt. Så det är inte så svårt att göra klart det.
Tror nog att jag hinner klart med den på den här håltimman. Man kan väljaom man vill lämna in den imorgon eller efter lovet. Men vill hälst bli klar idag!

Snart är det lunch! wiho. Dock inte så god mat, men men.
Efter skolan har jag flöjt, orkseter och plugg. Har musikprov imorgon, som jag behöver plugga på!

Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0