Måste vara sjuk!

Jag känner mig verkligen inte bra! Jag kan inte prata för att det göra så jäkla ont i min hals, och anntingen fryser jag eller kallsvettas! Detta är inte okej!
Måste dock göra mig i ordning nu för att åka iväg till faster Annelie som fyller om någon dag! Klockan 5 ska vi vara där!  Fast jag känner faktiskt inte för att åka dit, men vad gör man inte för sina kusiner, fastrar och familj...

Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon! Inte alls kul att bli mega sjuk på lovet! Aj, nu fick jag kramp i mina ben också...tant kanske börjar bli gammal...?!

Ha det bra där ni är, själv sitter jag inne och ser ut på det 5 meter höga snöhögarna...

kramkram


om man endå vore lika lång som en giraff...
hö hö, okej...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0