skäms!

jag skäms för min super dåliga uppdatering...kan dock skylla på att blogg.se har varit likte segt de senaste dagarna, svårt att komma in, och när man väl är inne går det inte att skriva...

Jag skäms även av/åt/för "abdulla" om personen nu heter så?


underrubrik 2: snart lov!!

Imorgon är det sista dagen i skolan för min och alla andra Rekarne elever. Vi har nämligen studiedag, vilket jag diggar MUCHOOO!!

Mitt sommarlov, tänkte jag precis säga...är dock ett tag kvar dit, haha, ne, men mitt SPORTLOV kommer bestå av att träffa vänner, spela fotboll, slappa och PLUGGA I STORA LASS!! har så grymt mycket saker till efter lovet så det inte är sant...


underrubrik 3. min dag

Har haft fotbollsträning idag, det var kul.
Nu har jag kommit hem från den och dricker ett glas med "godmorgon juice, apelsin med fruktkött" den är god tycker jag!

Satte på msn, och hade 20 "vännförfrågningar" är detta ett skämt är ju frågan...kännde dock inte igen något namn....de hette blandannat axe_1900 osv...kan ju undra om denna prick har något liv som addar folk som man inte känner...

på tal om det...den oförbetädda kramen... USCH!
de som inte vet, och kanske vill fråga, är ju bara att slänga in en kommentar så svarar jag!

Nu ska jag duscha!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0