skrapsår, bulor, badhus, trött

Hemma, utmattad och trött efter en kul dag i Gustavsvik med trevligt, nytt folk.
Nu sitter jag och myser i soffan med mamma och käkar lite gott.
I morgon blir det plugg dag, och bloggande såklart.

Har funderat på att man kanske kan göra 1-2 inlägg om dagen och sedan på söndagen varje vecka skriver man en sammanfattning med bilder och text om vad man gjort under veckan, så slipper man böka med kameran hela tiden oxå, och sen är det kanske bra och kul för er att se en sammanfattning ;)
Vad tycker ni om det?

Är som sagt riktigt trött efter allt badande idag, har skrapsår över hela kroppen. Men Villes fot var nog värre. Han skrapa i hälen så det forsade blod, och det hände i forsen... haha, det forsade blod i forsen...
Men mina armbågar är inte så vackra de heller, och bulor har jag fått på rumpan och i huvudet efter att ha åkt tusen tals gånger i Forsen och "toaletten" som jag alltid lyckades hamna upp och ner i... hm

Hoppas ni har haft en underbar lördag.
hörs imorgon.
kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0