3 dagars inlägg

i förrgår spenderade jag kvällen och natten hos freja, och hela dagen efter! kollade på "hairspray" och "da vinci koden" båda var bra!
Sen tog jag bussen hem igår vid 5 och kom hem strax innan 6.

Idag har jag, pappa & bror åkt varit vid sommarstugan/landet i Njushammar. Pappa skulle hugga ner lite träd och vi tände även en brasa ute i vinter vädret!

Medans pappa högg ner träd gick jag och Mathias ner till sjön, gick ut en bra bit på isen och jag tog fina kort ute på sjön!

Dock blev mina fingrar en aning frusna och mina fötter kändes som isklumpar, men det är sådant som man får tåla! Hade ju endå massa kläder på mig!

Vi fick ju även se djur på vägen dit och hem! en älg, 3 rådjur och en död eller räv, daddy hann inte se vad det var. sí sí!

Nu sitter samma gäng och kollar på disney filmen "djungelboken"! toppen film! jag menar det.
Efter det ska jag duscha och sedan lägga mig så att jag orkar upp imorgon. schoool time you know!
Inte ett dugg taggad, som de flesta...

Hoppas ni har haft en bra dag, nu ska jag fortsätta att kolla klart på filmen!

Bilder från idag kommer när jag har tid! I helgen kommer de förmodligen!

Kram johanna ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0