800 grader...minus?

Idag var det alltså första skoldagen detta år, och fick såklart läxa i spanskan oxå, massa glosor, över 30 stycken och ska även kunna en text utantill...
Men så är det att gå på sam, höhö!

Jag och min kompanjon Amanda sprang till bussen efter naturkunskapen för vi inte ville missa den. Men det blir som vanligt att man måste vänta på bussen istället för att den är sen...

Väl hemma sätter jag på mig mys-kläder och börjar städa mitt rum :o
Pappa börjar med maten, TACOOOOOS :D
Efter maten gör jag mig i ordning för träningen, som dock inte skulle vara ute! phhhuuu!

Det var alltså träning i klubbhuset, både styrka, bollkontroll ochvanlig uppvärmning som består av att springa.
Riktigt jobbig träning, och jag är helt säker på att jag kommer få träningsvärk i hela kroppen, fast jag strechade...

När jag kom hem duschad jag, satte på mig nattkläder och satte mig vid brasan med ett glas oboy och tre mackor med räkost, det gillar jag! mmmmmm!

Sen spelade jag även lite wii med bror idag igen :)

Nu är det dags att avsluta detta inlägg och önska alla en trevlig kväll inne från kylan som nog alla upplvde idag!

hörs imorgon med fler inlägg, och förhoppningsvis lite bilder också! :D

Kram johanna ♥


Kommentarer
jeliin

SV. haha okej :P

2010-01-07 @ 22:43:50
URL: http://jeliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0