jovarss!

trötter
ojojoj, så söt jag är med en tand och så långt skägg! mmmm

skola, håltimme, plugg, träning, mat, dusch, packning...Mer än så hinner man inte på en tosdag...Jo, i vanliga fall kanske, men denna vecka är ju lite speciell också!
Skolan var okej, och spanska läxförhöret gick ju mycket bättre än jag hoppats på! Massa håltimmar...det gillar klass SP1D inte så mycket, ja, inte jag iallafall...Därefter när man kom hem pluggade jag lite granna på engelska verben som är tills imorgon, men jag tror jag kan de nu! Träning hann jag även med, ute träning! Riktigt roligt faktiskt! Dock blev man "lite" blöt i dojorna, men sådant får man tåla som fotbollsspelare!
Väntade på bussen i ca en timma, gick på bussen och upptäckte att det bara var jag och busschauffören på bussen! Mysigt värre...Lyssnade dock på musik, så det var inte så ensamt endå! Gjorde min klassiska halkning när jag tog min promenix hem från bussen, måste skaffa sånna dära halk skydd man har under skorna, det behöver nog jag...som ni vet (om ni läst min blogg tidigare) så har jag ju nämligen fått problem med mina ben efter all träning, vilket kanske börjar betyda att jag åldras i förskott, tant vid 16 års ålder, det måste vara rekord!!! HEJA MIIIG! Aja, så då skulle ju plastskyddet under skon vara bra för tant!

Åt köttbullar och makkkkkisar när jag kom hem, började packa min väska tills imorgon, men blev inte klar...Så får fortsätta imorgon efter plöögget. Duscheliiidusch blev det också! Så nu sitter jag här och tänker på den roliga helgen som är framför mig! Imorgon klockan 16.00 har resan börjat! då startar de coola bilarna påväg mot sverige/finland, ha ha, börjar kanske bli lite övertrött? Ne, men mot Åland ska vi fara! Ska bli riktiiigt kuligt enligt moi!

Nu känner jag att detta inlägg börjar gå utanför sina ramar, så det är nog dags att lägga upp det så att ni kan läsa det! ja, visst var det ett kul inlägg vavava?!

halllluu sängen, här kommer jag!
ha en bra kväll!

kram johanna ♥

p.s kommer förhoppningsvis hinna med något inlägg imorgon innan jag åker. Tänkte ju att det kommer bli tråkigt för er läsare att inte ha något att läsa på en hel helg annars. Kommer nog nämligen inte ha tillgång till någon data, och framförallt inte något internett. Går inte så bra att surfa utan en våg you know! d.s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0