lååångt hål! me gusta? nej!

sitter i skolan och har en enormt lång håltimme som jag verkligen känner att jag skulle klara mig utan!
är otroligt seg och skulle bara vilja åka hem, lägga mig i soffan och bara dega!
Men när jag kommer hem ska jag strax därefter på träning, som förmodligen kommer att vara ute idag! Ser INTE framemot att få massa snö och is i fotbollsdojorna!

Tillbaka till nuet! håltimman är slut om drygt en timma, då vi ska "vandra" till ekonomi där vi ska ha naturkunskap! 

OJDÅ! nu fick fröken granlund plöstligt något virus (?) på denna dator...Alla "h" blev gula, ↑ kanske ni bloggläsare ser? aja, gult är kult o fult o kyckling!

Vet inte vad jag ska skriva mer nu, men hoppas att jag får tid senare efter träningen! 

justja! Imorgon åker jag och laget till Åland på cup! Vilket jag ser mycket framemot! Ska bli riktigt skoj. Blir väl att fira Annica Pannkaka där också, som nämligen fyller 17 basst på cupen! Och bra ska det gå på cupen, jovars! 
wish me luck!

Nu ska jag ta och avsluta detta  inlägg och önska er alla en trevlig dag! (:

Kram johanna ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0