morgon blogg

nyårsoutfiten
nyårs outfiten

burr burr burr. sitter och halv fryser lite grann. kanske kan vara för att jag nyss kom ut från en rykande varm dusch, eller kan det vara för att jag har blivit mega förkyld?
Hur som hellst sitter jag med en härlig rosa peak tjock-tröja och bara myser. Så snart är jag nog varm :)

Denna dag ser ut såhär:

  • ska till skolan som börjar 09.10
  • hoppas att Marie inte är där så att vi inte behöver berätta om matens väg till magen.
  • ska hem och plugga.
  • har fotbollsträning, men vet inte om jag kan vara med eftersom jag har så ont i min hals. Och vi ska inte prata om hur snorig jag är...

sen får jag väl se vad dagen leder mig till.
Nu ska jag torka håret och dra på mig lite lätt make up!

kram johanna ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0