ny header ?!

som ni blogg läsare säkert ser så har jag, ja, jag gjort en ny header. Kanske inte så fin men den får duga så länge...tycker det är såååå krångligt med alla koder och sådant tjaffs. Bra att Elin är med i svängarna och kan hjälpa mig när det behövs ♥
Det var inte så att jag tröttnade på headern jag hade, det var så att jag ville ändra stilmall, och då försvann headern...och jah hittar den inte...förlåt rasmus :(
Hoppas den dyker fram så att jag kan variera mig mellan den ny-gjorda och rasmus header.

Nu är det nog snart sov dax!
Hoppas veckan som kommer blir bra!

många kramar


Kommentarer
Lisa

super fin header har du! :D

2010-01-24 @ 23:44:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0