pronto es hora de dormir

...Oh, jag vet att ni gillar mina spanskakunskaper! Me gusta. Där fick jag in ännu en spanskafras! Känner att jag måste bli bättre på spanska, är nog bra om jag ska ha en chans att få åka till Spanien i vår.

Just nu sitter och och kollar på något program på 3:an, rätt sjukt program så det blir inte så mycket tittande.
Men det finns ju inte så mycket annat att kolla på heller. Vad brukar ni kolla på på en måndags kväll?

Nu ska jag snart sova, som ni kanske redan hade listat ut om ni kan någolunda spanska ;)
justja, jag har även fått i mig en bit kladdkaka och några riesen kolor. Jodå, här är det lördag varje dag!




Kommentarer
Mamsen

Just det...lördag hela veckan ;=) Puss puss söt!!!

2010-01-26 @ 08:01:03
emeliejohansson.

fin blogg! :)

kolla gärna in på min: emeliiiejohansson.blogg.se

2010-01-26 @ 16:24:02
URL: http://emeliiiejohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0