seg deg!

ysch pysch så seg jag är! har inte gjort någonting idag, ar kanppt gjort mig iordning...
ligger i sängen o kollar runt på datan.
chattar med folk och spelar farmville (y)

justja, måste berätta en sak :O
i natt, 02.19 för att vara exakt ringer ett 08-nummer på min mobil, 100 signaler! och jag var inte vaken då. asso vem sjutton ringer då?
Det var säkert någon försäljare, de brukar ju alltid ringa olämpligt. Är det ens någon som vill köpa deras varor eller är intresserade över vad de vill? De som är det kan ju gärna få skriva till mig vad det är som är så kul med det...
Och inte nog med att de ringde och väckte mig. De ska lämna ett medelande också. Konstiga människor finns det allt...

Ska väl fortsätta att slöa. Ha det bra!

kram johanna ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0