fullspäckad dag!


vinterbild - ute på promenad i vinterväder


jag - myspys i hemmet!


vinterbild - ute på promenad i vinterväder


vinterbild - ute på promenad i vinterväder


Kära blogg läsare!
Idag vaknade jag klockan 12.30!! fattar inte att jag kan sova så länge...
jag dansade på min dansmatta, vilket var jätte länge sedan jag gjorde, och som är grymt kul!
Satte på mig shorts o ett linne o började att hoppa runt på den gula mattan med pilar på!

När jag dansat klart fick jag sätta mig vid ett bord fyllt med god mat! Pappa hade gjort en stek, som det oftast blir på söndagar, söndags-steken! Till den var det potatis, sås, gelé, harrys kuvert o kokta grönsaker! Allt i min smak, förutom Harrys kuvert...

När jag hade ätit upp satte jag mig vid brasan o värmde mig vid den härliga värmen o efter det gick jag in i mitt rum, lade mig på sängen o läste i boken som jag fick utav pappa i julklapp. Viljans väg heter den. Fick den i samband med systemkameran o boken är skriven av Mattias Klum, vilket är en riktigt bra naturfotograf!

Jag låg och njöt medans jag läste om spännande resor som han har gjort med sitt team och såg de fantastiska bilderna!

O efter det satte jag mig i Mathias rum o spelade wii, det blev super mario idag igen!! :)
När Mathias kom hem, han hade varit och bowlat, så spelade vi wii tillsammans! mys!

å efter det kom Annica till mig, o sedan kom även Emma.
Vi spelade sims! s-s-s-sims! såååååå kul! vi gjorde en ny gubbe som hette Tony Fo rs, och ja, det är ett mellanrum mellan FO och RS, det är det som är poängen, hallåååå! hihi :D

Vi kom riktigt långt, och låste till och med upp ett nytt boende, hollywood hette det! :D
Emma åkte vid 23.30 någon gång o Annica vid 00.30.
Då stängdes playstationet ner!

Så nu sitter jag här i min säng, läser facebook, msn:ar o bloggar! Och vad är inte grädden på moset i det fallet? jo, Never stop såklart!! Sitter o trycker i mig presenten som jag fick av Emma i julklapp! Mums fillibabba!

Hoppas ni har haft en bra dag, och så hoppas jag såklart att ni kommer ihåg att kommentera mina inlägg och forstätter att följa min blogg-resa! hih

Kram johanna ♥



Kommentarer
jeliin

Snygga bilder johanna ;)

2010-01-04 @ 01:16:01
URL: http://jeliin.blogg.se/
PLUTTEN :D

hihi, man tackar hörru... ;)

2010-01-04 @ 01:23:06
URL: http://johannagranlund.blogg.se/
Carina

Fina bilder :=) (Fast det var bra kallt när du fotade...)

O härligt dag - skönt med lov!!!

Puss

2010-01-04 @ 21:15:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0