vad du är söt min kära lilla (plugg)ponny (8)

hejsan bloggläsare!
jag kom hem från skolan för ca en timma sen, satte på tv:n och kollade på super gammalt top model. Jag undrar hur många gånger som jag har sett alla avsnitt från alla säsonger...det är nog ett antal. Kan repliker och fotograferingar utantill. Kanske borde komma en ny säsong snart?



Nu ska jag plugga! Jätte tråkigt, men jätte nödvändigt. Har spanska läxa tills imorgon, som jag vissligen kan, men ska kolla på den lite grann ändå så att man kan den utomordentligt bra!
Sen ska jag även plugga samhäll som också är tills imorgon. Ska faktiskt läsa i svenskaa boken, men det gör jag senare ikväll. Har träning 20.00 i Tunahallen så måste äta lite innan. Det blir korvstroganoff som min älskade mor ska tillaga! Hon har varit hemma idag från jobbet, eftersom hon är lite sick. tråkigt tycker jag...

Näe, nu måste jag stänga av det här om det ska bli någon plugg gjort!

Många kramar ♥


jag på bild.. ↑



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0