A-lag, favorit i repris

hellu!

gårdagen var trevlig, så vi gör en repris! det blir dock inte samma folk, men det ordnar sig i alla fall!
idag hade vi match, med a-laget. 0-0 blev det så 1 poäng fick vi. det var stekhett, och avbytarbänken fick hålla upp paraply! skönt var det att komma hem sen iallfall, duscha och sen somnade jag till KENT i lurarna.
nu är jag hos annica som sagt, och elin kommer förmodligen senare, väntar på robin nu.
ha en trevlig lördags kväll...
var tvungen att tänka vilken dag det var, haha, men så ska det va på sommarlovet inte sant?!
hejs
nu blev jag sugen på mat.
hann inte äta någon kvällsmat.
så kör på frukt dieten ikväll!
inte bra, vet, jag kör på mat imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0