knight and day

dagen gick till så att jag cyklade ner till stan med min halv handikappade vän emma, som har gjort illa foten... haha klant. mötte oscar där och spelade bowling. jag var sämst och fick bara 61 poäng...
sen cyklade vi vidare till oscar i lundby och där pratade vi och kolla en halv film. sen ringde robin och frågade om jag ville hänga med på bio, för bea hade tydligen frågat om jag ville med, vilket var kul eftersom jag inte träffat henne på år och dar. så emma och jag cyklade hem vid halv 8, och jag åt mat. sen fick jag skjuts av morfar till stan vid halv 9, där hammar, bea, robin och hallin redan var. vi gick till godisland och sådär. sen köpte vi popcorn och dricka på biosalongen.
Robin, söt som han är, köpte biobiljetten till mig. hur sött är inte det?
kollade iallafall på knight a day, som vad bra tycker jag. skrattade i mellan åt, men blev även rädd...
det blev en trevlig kväll,jag blev dock lite stel, men det är nog naturligt när man träffar folk som man inte träffat på länge, men jag kan säga att det var väldigt skönt att göra det. jag blev väldigt glad av att träffa de alla, och speciellt robin och bea.
Nu snackar jag med lite folk på msn, men ska snart stänga av och lägga mig.
tack för dagen, underbara människor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0