sommar 2010

måste börja med att säga att den här sommaren är den bästa jag varit med om. jag har gjort så fantastiskt roliga saker hela sommaren. Jag började med att åka buss till italien och tysland i ca 2 veckor med ett helskönt gäng. när jag kommer hem blev det att träna lite och sen blev det uppehåll med fotbollen. Sen har jag badat och solat ganska flitigt när vädret har varit på topp. Att vara med vänner har jag inte snålat med, då jag har sovit hos annica större delen av lovet. badat i hennes pool, lekt på studsmattan och tagit mysiga kvällar på hennes och min veranda och grillat och bara myst på. Ett och annat grillparty har jag även vart med på. både gammalt och nytt folk har jag träffat vilket har gjort min sommar helt bäst.
Men en sak som nästan slog italien resan var kvällen förra helgen. Då jag elin annica lollo denise amanda amanda viktor och tobbe träffades hemma hos ensam-hemma killen markus som hade ordnat ett mysigt grill-partaj.
Kvällen bjöd på mycket skojigheter som bad i sjön, kubb, högmusik, "jag har aldrig", kortspel som bubblan, grillning och massa mer. Killarna badade jaqucci medans tjejerna kollade på. vi kom på att vi skulle göra ett riktigt bus mot dom som relaxade, och vi kutade mot kylen där vi hittade massa läckerheter. Jag chingade för ketchup flaskan medans de andra tog gärdde, chokladsås och senap. ett, två TRE så öppnade vi dörren och sprutade våra vätskor på dom. Ketchupen syndes mest, och det var kanske det som de blev argast på. markus fick full fart att ta fast elin, coh strax därpå låg hon i badet, med kläder och hela faderullan på.
vi andra fegisar som jag denise och amanda gömde oss, men tvekade inte på att hämnas igen. denna gång tog jag vispgrädden, men det tog inte lång tid innan markus var ifatt mig och sprutade ner hela moi. kläder, och det värsta av allt, håret! det stank som sur mjölk. dock hoppade jag in i duschen och duschade av mig, och tvättade desutom håret.
Natten tog vi som den kom, då några gick hem men jag elin denise amanda x2 tobbe och husägaren markus var kvar och tog det easy på hans uteplats med massa prat och flams. Blev hämtad av elins pappa vid 1 då jag var duktig och hällde ut hela min dricka på mig samt filten jag hade i knät. lyckat...
tack för alla som gjort min sommar till ett minne för livet.
finfina flaskor på bänken med mumsigt innehåll
många mer bilder på facebook för er som är tillgängliga det


Kommentarer
feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

bra att du röstade :)

2010-07-28 @ 22:29:33
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0