gullig vän

läste nyss elins blogg, och jag blev så glad när jag såg hennes senaste inlägg. hur gullig får man vara!
tycker om dig elin, du är bäst! ♥
klicka här för att komma till inlägget

idag ska jag till markus ikväll, ska bli kul att träffa nytt folk. blir grillning och se förmodligen roliga ute spel, musik, och sång. sen bara trevligt prat och samtal med nya vänner och nytt folk. super roligt! Förmodligen följer elin med, vilket jag hoppas på. har alltid så kul med henne.
Nu ska jag göra mig i ordning. kolla lite med kläder och så vad jag ska ha på mig ikväll. det är ju lite sisådär väder, så det blir nog förmodligen bara ett par jeans shorts och något oversize plagg upptill.
ne nu ska jag inte dra ut på det här. kommer kanske med något mer inlägg sen, men nu måste jag prioritera tiden, så att det inte blir så stressigt sen. Hatar när man får alla saker på en gång. Jag är ju som jag är med att planera min tid...


Kommentarer
Jennifer

Fina bilder

2010-08-02 @ 10:03:15
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
kajsa

coola bild :)

2010-08-07 @ 10:36:23
URL: http://kajsakristenson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0