sommarlov

dagen igår var nice. var hemma hos annica och grillade litegranna. sen gick vi
ner och badade. Då kom även evelina och amanda i klassen. Men tog inga bilder
från badet. Det var iofs lite synd, med tanke på att det var mitt första topp för i år!

Personerna som var där var iallfall trevliga. Blev lek och film. Grillandet gick si sådär
eftersom att vi hade på tändvätska hela tiden och därmed nya tändstickor varannan
sekund ungrfär. Men det blev klart iallafall. haha.

sen kollade vi på någon film som hette "när lammen tystnar" tror jag det var. Martin, som
gick i min klass till 3an hette, han var där.Var lite skoj att träffa honom, hade med sig filmen
och sa att det skulle vara en skräckis. Inte så läskig, men det huvudlösa huvudet var ju lite
scarry. jag skrev iallafall, även när jag fick sendrag....

följde med boysen till bilen där Markus mamma väntade och dit kom även elin och hämtade
mig och elin. Det var en trevlig kväll. tack alla!

här kommer lite bilder.
Enjoy!






















Kommentarer
elin

asså uch för sista bilden XD

2010-06-12 @ 17:48:39
URL: http://elie.blogg.se/
simone

Klockrena foton snygging! :D

2010-06-19 @ 17:08:51
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0