blogg stopp

Godkväll!
helt ärligt måste jag erkänna att det är pinsamt att se på min statistik hur det bara går nedåt och nedåt! det är nästan sorgligt på riktigt! måste börja bli lite mer inne i det här. Jag tycker ju ändå om att skriva...

Idag har jag vart hos mina kusiner. Firade inte Erik förra veckan, så det blev idag! det var kul. åkte dit vid 17 och komer hem vid 22. Ebba min kusin på 9 år ska börja spela tvärflöjt! jag blev jätte glad när min faster ringde och sa det, eftersom att det är "mitt" instrument! riktigt kul. så jag tog med min flöjten och lärde henne lite smått och gott om flöjten. Hon är fantastiskt bra för att bara ha provat 3 gånger! Sen försökte jag hjälpa Erik att skaffa facebook, men på något konstigt sätt funkade det inte. Det stod att sidan var spärrad på något konstigt sätt...

Innan vi åkte iväg fick jag lust att gå ut, ta lite kort i det vackra vädret och gå in och göra mig iordning. Jag gick ut. Kom dock inte så mycket längre än ut på gården. Det var snöstopp! gick till baksidan av huset och tog lite kort på några gran(?)kvistar och is...fanns inte så mycket annat att ta kort på,förutom snön då, men den tycker jag att vi har sett tillräckligt nu!
Så bilderna kommer imorgon, som dagens OF.
Precis som jag skrev i en kommentar, så kommer både dagens och morgondagens OF upp på bloggen!

Nu ska jag strax lägga mig. Ska bara avsluta detta inlägg och borsta gaddarna!
Hoppas att ni har haft en toppen dag!

kvälls och natt kramar ♥


Kommentarer
FANNI

sv; haha jaa roligt roligt ;)

2010-03-07 @ 01:19:16
URL: http://smellslikeme.blogg.se/
E M M A - den blonda♥

sv: yes ;)

2010-03-07 @ 01:42:45
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/
Felicia Lundström

Vad bra det går för dig att skriva om dagen!=)



Varför funkar ej facebook för han?:O



va betyder OF?:O



Kraaam till dej själv åå <3

2010-03-07 @ 10:58:22
URL: http://bloggenjustnu.blogg.se/
Felicia Lundström

Vad bra det går för dej att skriva om dagen!=)



Varför funkar inte facebook för han?=O



Vad betyder OF?



Kraam till dej själv åå <3

2010-03-07 @ 10:59:26
URL: http://bloggenjustnu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0