idag äre måndag

Tjabba och god kväll!

jag ska först tacka för alla kommentarer jag har fått! verkligen jätte kul! har dock inte haft tid att svara på kommentarerna, det kommer när jag har tid. Just nu måste jag fokusera på matten som vi har stort prov på på onsdag, så imorgon åker jag till världens bästa morfar och får hjälp! puss på min underbara morfar

Idag har jag iallafall varit i skolan, och sen åkte jag på tvärflöjt och orkester. Nu kollar jag svenska hollywood fruar. Efter det ska jag sova. är väldigt trött!

Hörs imorgon, då jag ska försöka att svara på kommentarerna!

många godnatt pussar!

 
jag kanske är den nya Maria Montesami/Anna Anka osv... (hm...fel stavning?)
nej tack, usch, fy, blä! he he



Kommentarer
attis

Hej och tack så jättemycket. Allt bra här. Lycka till på matteprovet. Jättefin blogg här. ha det bäst.

kramen

2010-03-23 @ 09:25:39
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Beatrice Jakobsson [foto]

sv. ta dte lungt du då? :)

2010-03-23 @ 12:04:44
URL: http://beattriicee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0