kul dag WALLAHH

HII!
denna dag har varit sjukt kul.
haha, på projekt tiden skulle min grupp evelina, sebbe, jag och viktor gå till IVIK för att fråga lite frågor om in-och utvandring, och om dialekter osv. Det är ju så att min "lover stalker" går där, haha, som tur var va inte han med i klassen som vi intervjuade.
Iallafall, när vi kom tillbaka med dugliga svar skule vi skriva ner det, och gick in på wicipedia för att leta efter "utländars" uttryck, som
 "på mammas död" = när man menar något
 "wallah" = jag svär typ
" keff" = dåligt

osv, det var lite kul.

när jag kom hem somande jag i soffan i typ 2 timmar. det var riktigt skönt, var dock väldigt trött och seg när jag vaknade, men blev piggare på träningen. Gick riktigt bra på träningen faktiskt riktigt bra, men den var suuuper jobbig!

Nu har jag iallafall tagit lite energi med kall oboy, macka och 3 körsbärstomater!

kommer inte någon dagens OF, för hade för tråkiga kläder för att visas. hade en grå hoodyyy, jeans, vitt linne och vanlig mitt bena som frisyr.

svarar även på kommentarerna imorgon, är för trött för det nu!

puss


Kommentarer
Mathilda

alltså jag dör snart :o jag kommer inte kunna blogga så mycket i 2 dagar :'(

2010-03-11 @ 12:47:11
URL: http://mathildatyyne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0