läs om min otursvecka?

kom precis ut från duschen, och jag kan ju säga att det var skapligt skönt!

Måste tillägga min otursdag idag också.
Det börjar i skolan när jag, ellen, linda och evelina på håltimman sitter och spelar kort. Jo, vem tror ni inte då kommer och går i framgången med sin vän? jo, MR X... och tror ni inte att Evelina börjar peka på mig och göra stora rörelser och börja skrika "DET HÄÄÄÄR ÄR JOHAAAAAAAAAAAANNA,  HON DU SMSSSSSSSSSSAAAR MEEEED" jag har gömt mig för att jag inte vill att MR X ska se mig. Han stannar vid sin ingång till sitt program och är påväg mot mig, jag är redo att springa till toaletten, men han hejdar sig, och kommer inte. Dock blir det masa skratt åt saken, men det var icke kul...

Sen på spanskan så händer det ju lite saker också. Vi har vikarie, och vi ska börja abeta i våra häften som vi fick igår. Men det var ju folk som inte var där, så de behövde kopiera  häftet, tjockis vikarien kommer ju såklart fram till mig och vill låna mitt papper som nästan är klart. Ho river sönder det, och säger att några elever ska kopiera det. jag liksom "MEN VAFAN, NI KAN JU INTE RIVA SÖNDER DET, OCH DET ÄR JU NÄSTAN KLART??????" hon kommer sedan tillbaka och säger att hon hade suddat ut allt för att inte eleverna kunde få ett papper med alla svar på. ja man tackar för att jag får börja om... men inte nog med det. När vi har arbetat i häftet, så ska vi prata muntligt om svaren. Jag säger "está" som svaret är. Men hon frågar oxå vad frågan betyder, men det vet jag inte. Då börjar hon skälla ut mig (?) för att jag inte vet, och avslutar med "du förstå nu" "FAN HELLER, JAG FÖRSTOD HELA TIDEN" sen ska vi få sluta lite tidigare, och ska avsluta med att få lite frågor som vi ska översätta till spanska. Hon frågar bara 3 i klassen, och tror ni inte att jag är en av dom! JO MEN VISST! men jag kan inte frågan, så inför hela klassen säger hon "det är såhäääääääär" och sen säger hon "ÄR DU ARG" KLART SOM FAN ATT JAG VAR ARG!! seriöst, jag hade lust att slå till henne!!!! på riktigt, kul att vi ska ha henne på torsdag oxå! USCH!!!

Och när vi slutar så kommer man inte fram till bussen för att det är en meter djup snö, och jag skojar inte!! snön räckte läng bit över mina knän!!

Hoppas ni har haft en bättre dag än mig!!

arga pussar ♥


nyduschad, och arg!

 



Kommentarer
SANDIBEL

aha :)

2010-03-02 @ 22:04:43
URL: http://sandibels.blogg.se/
Lilian

åh vad kul :D känns det jobbigt eller? :)

2010-03-02 @ 22:27:07
URL: http://onlythewords.blogg.se/
Marwa ;

jaha okeej neej jag har dena veckan sportlov ;)

2010-03-02 @ 22:37:01
URL: http://marwafreshh.blogg.se/
SANDIBEL

aa jag tycker själv den är jätte cool! :D

2010-03-02 @ 22:51:18
URL: http://sandibels.blogg.se/
Ida

efter regn kommer sol ;)

2010-03-02 @ 23:17:34
URL: http://idows.blogg.se/
E M M A - den blonda♥

men nu ska jag sova, godnatt!

2010-03-02 @ 23:36:39
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/
Mamsen

Vilken skitskruttdag!!!!! :( Men JAG ÄLSKAR DIG!!! PUSS

2010-03-03 @ 07:47:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0