tummen upp!

sitter i sängen med nattkläder och ska strax lägga mig och sova!
Eller ne, jag ska kolla på spanka läxan och naturkunskaps redovisningen som är tills imorgon. Redovisningen är på cancer och spanskan är glosor och en text som vi ska kunna återberätta.

Är iallafall trött efter en grymt jobbig träning. Först uppvärmning, smålagsspel, skjut-övning och sen löpning. USCH! gick ändå hyfsat!

Måste ju även säga att jag fick tillbaka matteprovet idag! satt hela lektionen och skakade, trodde verkligen inte att jag hade klarat testet när Noomi sa att det var folk i klassen som hade failat! När jag fick gå ut till henne, och hon sa att jag hade klarat mig, så fick jag tårar i ögonen! BLEV SÅ LYYYYYCKLIG!! Så nu kommer jag förmodligen kunna sova gott i natt!

Nä, nu säger jag godnatt faktiskt! hörs förmodligen imorgon, annars så har jag prov på torsdag i cellära, så måste plugga på det!

Ha det bra!


bilden vald av detta skäl: den är färgglad, alltså, man blir glad av
att kolla på blomman som bilden föreställer. WALLAAAAAAAAAH!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0