dusch, riga, sova

Go kväll!

Kom nyss ut från duschen, så ska nog snart lägga mig, ska bara vänta på att håret ska torka någolunda... orkar inte ta fram fönen, plus att jag säkert skulle väcka brorsan och far min som ligger och sover. Det känns inte allt för snällt. Sitter just nu i "turban" så håret borde snart självtorka!

Denna dag har varit seg, haft 2 nationella prov. Muntligt engelska A prov med amanda. Det kändes bra så hoppas på det bästa. Sen var det även nationellt prov i spanska steg 3 hörövning. Det kändes bra det med, var dock någon ruta jag inte kryssade i, men ett G klarar jag nog (?!)

Ne nu ska datan stängas av. Imorgon är det nationellt prov i engelska, hör delen tror jag det var. haha jag med koll... Ska eventuellt till biblioteket med antonela och suzana efter skolan och plugga lite engelska, men med tane på att antonela inte mådde bra idag och var sjuk (?) när hon kom hem så kanske det inte blir något. Hoppas dock på att hon kommer till skolan iallafall.

Måste även säga att bästaste eve peve åker till riga imorgon på migrations projektet även jag var med i. Fast jag fick åka till Grekland, kanske lite roligare? *blink* men hoppas ni får det kul, så ses vi om några dagar.

Oj, det blev visst ett långt inlägg...ska nog avsluta nu!

Godnatt



Kommentarer
Emma

förlåt för mitt frånvarande på bloggen,

samma här,

hur äre+

2010-05-04 @ 16:56:13
URL: http://eemmalindholms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0