skön dag

hej!
Idag var det en skön dag i skolan! slutade vid 11, för vi fick kompledigt eftersom att vi kom till skolan en dag då vi skulle haft något möte i aulan om friends. Men eftersom att det hände en tragisk grej, det där med att en kille dog som jag skrev om förut så skulle vi få en halv dag kompledigt. Och det passade ju bra idag! slapp alltså profilen.
Men jag, suzana och antonela var duktiga och var kvar efter att vi slutat och gjorde liiiiite engelska. Blev mest flams och prat. Men det är skoj det med! Gör engelskan i morgon eller när jag har tid i helgen. Om jag har tid så att säga. Ska ju göra massa skoj!
ni är bra suuuzzzzi bussi och antis pantis! hihi ♥
Nu ska jag plugga företagsekonomi A som jag har prov på imorgon. Har lite press på mig själv med tanke på att jag ligger och väger mellan G och VG. Måste alltså få VG på detta prov för att få det i A kursen!  Här ska det pluggas!
hörs kanske senare annars hörs vi imorgon.


Kommentarer
Emma

okejokej, härligt att höra!:)

2010-05-05 @ 15:29:54
URL: http://eemmalindholms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0