långt fast kort

hohohoo, säger tomten.

herregud, den frasen har jag sagt många gånger denna vecka. hohoho, säger tomten. det är sant, han gör ju det. om tomten ens existerar, är kille eller tjej, utomjording eller alien. det kanske är samma sak föresten?

jag har som sagt inte bloggat på flera dagar, kanske till och med är en vecka. men jag har verkligen inte haft något att skriva. har det inte nu heller, eller jo, lite, men inte något WOW inlägg direkt...

på fredag, eller ja imorgon, redan fredag imorgon! denna vecka gått å snabbt, vilket förövrigt är bra, snart lov. amanda och jag räknade ut att det bara är 5 veckor kvar. asso på måndag är det 5 veckor kvar, så det är ju så bra!

när jag ändå pratar om amanda. haha. igår när vi var på bussen påväg hem så är det en barnvagn på bussen, men det är inget barn i vagnen utan det är 2 blöjpåar eller vad det heter. iallafall 2 kartonger med blöjor i. jag frågar amanda om det ligger ett barn under blöjpåarna, och amanda tycker bara att jag är dum i huvudet som tror det. för vi tror sedan att mamman till barnet höll i barnet. hade bara lagt blöjorna där för att...
vi satt iallfall resten av bussresan och skrattade ihjäl oss. ja, bokstavligen. haha. skumt, men kul.

i skolan idag, var jag sååå seg, att jag inte vet vad. jag hade lust att sova. somnade nästan på geografin. sinnes!
satte mig vid en data och amanda säger att vi ska spela spel! jag älskar spel så vi startar jesper och kör tetris. amanda dock vann efter att vi kört alla möjliga banor, svårigheter och hinder. 5-10 blev det. johanna, you suck!
handen blev föresten en aning kall, kom det inget blod i handen? fråga mig inte vad som hände. amandas blev med det. tror det var något med tangentbordet. körde med västern, det gick sämst. förlorade. som vanligt. johanna, you suck, again.

för att prata om helgen, som jag faktisk skulle ha gjort för ett bra tag sen. haha.
i morgon ska jag julpynta hela tuna park tillammans med mitt lag. inte det roligaste eftersom det tar flera hunra år att klättra överallt. hatar det. man gör illa sig på alla taggar på julpynden och saker. usch! plus att man blir dammig och får tickor. aj aj aj.

på lördag ska jag träffa amanda och linnea. ska förmodligen vara @my place och jobba lite projekt. ska bli kul. alltid kul med dessa flickor! sen på kvällen ska jag träffa elin, viktor, markus, denise och tobbe. ska förmoligen vara hos mig då med. mys pys.

söndag kommer jag ägna åt lite studier, men även fira farsdag. ska även till mormor o morfar och äta där. träffa lill kusin och så. robin kanske ville hitta på något, om jag hinner. vore ju kul.

har precis kollat paradise avsnittet på datan som jag missade igår. kollade även alex ask. sex laxar i en lax ask. det är svårt att säga snabbt, sex laskar i en lax aks. blir det för mig när man sagt det några gånger.

oj, blev ett långt inlägg iallafall.

tjudelluu, hörs. kokokokoo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0