lite bil, lite hit o dit.

hola chicos y chicas. *vakvänt-fråge-tecken* que tal?
  • var ute o körde bil nyss. växlade enda till 4an, backade, körde runt lite och körde även hem! mamma fick panikryck och skrek till mig när jag inte växlade till 2an från 4an när jag skulle svänga till höger. jag satte även på hellyse engång, och fick motorstopp nåågra gånger. annars gick det galant!
  • har diskat o damsugit, och snart är det ming. mumsss. läst lite i boken med vavavava. sida 94 here I come. braa.
  • sååå min kväll ska jag ägna med boken. duveet jag har en dejt med boken. kommer bli mysiga tider med honom, varma handtag om sidorna och bläddrandet till olika sidor. det är ju bra att genomgranska. eller?
  • hallooo, nu vill jag ha mat. matis matis koom vaa. nee, inte skolmatis. den har jag varit glad att ha varit utan, eller vad säger man folket? kuriren? aftonbladet?
  • jag har nog världens sämsta humor, är pucko, oboy, chokladmjölk. mm.

orkaaaa. ha det



kan man tänka sig att både min jag och min bil fanns med på google? fantastiskt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0