resummmeeeée från helgen

herregud, vad händer med bloggen?
känner att jag inte har något att skriva, men jag skriver ju för min egen skull så...

denna helg var magisk! haha ne, men den var grym. först träffade jag linnea och amanda hemma hos mig, jobbade projekt, skojade och spexade, beställde skicka hem pizza, haha och klädde ut oss. OMG. roligaste!

vid 4 kom pappa och hämtade mig och amanda. lämnade amanda och sen körde pappa mig till emma, hämtade henne och sedan vidare till tuna park då det var dags för julpyntning. var ej kul. max 5 från vårt riktiga lag, sen bara massa 95or som aldrig gjort detta förut. de körde liftarna och det var kaos! rent sagt kaos! skönt att pappa hämtade mig tidigt, redan klockan 7, då han körde hem mig till mamma igen, dit massa folk skulle komma. det plingade på dörren  och en efter en kom in.

kollade på utomlands resor, grekland och minos är fortfarande favoriten, vi spelade med andra ord, myste och massa annat som vi är bra på. markus elin och viktor blev kvar över natten, alla 4 delade på min dubbelsäng så det gick ju bra.

vi sov inget under natten, men det gjorde oss inget. bara det att jag var trött igår, då jag gick och lade mig klockan 19.00. var grymt trött. sov alltså 12 timmar i natt, fast var ändå trött i skolan... mysko...

har precis ätit, skickat projektet till min mail. och ska plugga lite retorik nu. sen är det paradise, top model och Hollewod fruar, OMG, hur stavas det, asso hollewood. det blir iallafall rött under ordet så det är inte rätt stavat haha, pinsamt...

bilder från i sommras som väcker underbara minnen. återblickar som är magiska.
ni gjorde min helg.



dagens ord: magisk


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0