ett litet inlägg

måste säga att jag diggar konversationen jag har mellan johan på msn. eller message blablabla om man vill förlänga hela grejen. iallafall. den är nice. nice eller baice? höhöhö

något som är baice är att det är mååååndag imorgon. alltså skolis polisis/skolpolis. neee jag är inte skolpolis. mjoo jag går i skolan. 1+1=3? så står det på busskortet iallafall...

neheruuu, vad sägeruu. kanggaruu! kanske ska trycka på off knappen på el television, borsta gaddarna o lägga dig i la cama? wooowowowowooo, spanska here I come. OK lite engelska ocksååå.

till er som undrar va faan jag håller på med. jag vete fan. sån här är jag. helt werid, lite knäpp, CP, you name it. men jag diggar det. du diggar det. yeah yeah wow wow. du är så.

svt2, var är det för skit. gammal tant som pratar. dricker vin. viftar med armarna. fy. jag vill inte bli som henne. jag ska bli en cool tant. en sån som färgar håret, sminkar sig, shoppar, pratar "coolt", o såå. det vore väl för fräsigt. I LIKE!

nee, det härblir bara värre o värre. dags att avsluta.

natti latti kaffe latte


cp bild, jaa, bilden ska ju höra ihop med texten. exelente johanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0