niceee

Skoliiss idag då. hade spanska uppsats som jag inte riktigt vet hur det gick. kändes som att jag slog upp varje ord i lexikonet, men som tur är har vi en lektion till på oss, så ska nog kolla upp lite saker hemma. hade även ett litet matte test som jag känner kunde ha gått bättre...
Fick tillbaka vårat svenska prov på grekiska antiken. jag är verkligen nöjd. ett MVG, kändes super! och ett VG i den muntliga saken om myter på svenskan. inte helt fel det heller! och igår fick jag reda på att jag fick MVG på min redovisning och skapande projekt i musiken. känner att allt är på topp just nu. så nu är det bara att fortsätta såhär!
Imorgon ska jag på en bomässa med linnea, och sen på kvällen vet jag inte riktigt än vad som händer. Ska nog även någon dag träffa johan. ska bli kul. har inte träffat honom på två år nu, tror jag det är. kommer säkert kännas lite stelt, då vi var tsm förut, och inte har pratat så mycket. men skulle vara super kul om man skulle kunna bli bra vänner igen!
När jag kom hem från skolan somnade jag ett tag, och sedan kom pappa och hämtade mig och brorsan för att vi skulle till min kusin linn som fyllde 20 för någon vecka sedan. åt tacos där och hade det mys. När vi kom hem kollade jag idol med mammsen, och sen spelade jag mamma och bror min hero band eller vad det nu heter. var super kul, var länge sen vi spelade det. men mina skills på expert satt inte som de gjorde förut, körde bara på medium och någon låt på hard...
justja, första snön kom i natt. ganska mysigt tycker jag. men nu är allt typ redan borta...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0