promenix

vatr ute på en promenad. en lång promenad. gick till hällby, genom skogen, älgbajs lite här och var. men är man i skogen ska det minsan synnas ocksåå. i hällby mötte jag upp lilla rolle och gick sen sväng där. sen åkte vi tillborsökna och sedan åkte jag hem. nu har jag ätit och kollar lite tv.

känner att jag inte har så mycket mer att säga. tycker att jag uttryckte mig ganska bra i mitt vackra inlägg i sönags. jaa, inlägget gillades ju av ganska många iallafall. fick endel sms där det stod 'vilken rolig blogg' 'haha' 'den är för skön' osv. lite nice, inte baice denna gång inte.

hoppas ni har haft en bra dag. nu äre snart paradise.
lussekatt, kattegatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0