en dag

tjinixen!

sitter i skolan och har precis haft mitt inviduellaval musik. nu är vi bara 4 stycken i gruppen, men det är lika trevligt för det. Nu i ett år kommer SPSP att ha en person från italien här i skolan. ETT ÅR! hon var super gullig, och jätte trevlig.

Igår var jag på stan och fikade med Linnea och Amanda, det var trevligt.  En stor chokladmuffins och coola på coffie house. Efter ungefär en timma kom linneas två kompisar från USA och Australien och gjorde sällskap. mycket mysigt. Fick det litte stressigt eftesom jag var kvar på stan och hade fotbollsträning om 30 min. men jag hann! 2.5 timma på stan på en onsdag med tevliga människor, vad blir bättre än det?

Aja, om över en timme har jag företagsekonomi... andra i min klass har sovmorgon. inte avundsjuk inte...


Kommentarer
benita

Heej, allt bra med dig?=)

2010-09-03 @ 11:21:25
URL: http://benitaaniilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0