en helt vanlig fredag, fast ne

godentag.

hej på tyska tror jag det är, eller är det kanske godnatt? godmorgon? aja, något på tyska är det nog, duschland, blablabla. gillar ändå inte tyska. har spanska. varför kom jag in på tyska? öööh, fattar nada.

skolan idag var så grymt seg, fasten jag började halv 11. spanskan ville aldrig ta slut, och vi ska inte prata om svenskan... grekisk mytologi, antiken. tycker jag är kul. sara och jag sa till varandra: det här kan ju vi!! *jätte glada, fniss* då vi i 8:an hade ett föredrag på SO:n om guden demeter, som vi faktiskt fick bra betyg på. vårt första MVG, och mitt sista... höhö

Ikväll åker jag till denise, eller ja, hennes mormor. Markus och tobbe hänger på. ska cykla, själv till torshälla. kul? njaa. markus säger att han kan hämta mig, och skjussa hem mig. väldigt generöst. känns dock väldigt taskigt att han ska åka från slagsta för att hämta mig i mesta? nää, tror jag tackar nej till ernjudandet. tack ändå marre-kuss.

åååh, nu somnade mina fötter. sticker, gör ont. AJ! varför ska de somna? hallå, somna? har fötterna en hjärna? kan de tänka? fattar nada. precis som min fina inledning med tyska...

näää, nu ska jag, ja vad ska jag göra. kanske plugga lite engelska, och kolla igenom svenska antik saken. låter inte lockande, men det kan vara bra, det är bra. kanske ska börja läsa i min engelskabok wave? min vän elin rekomenderade boken i hennes blogg. yeej.

ha en bra dag. tjabbadabbbadooo








Kommentarer
benita

Sv; h'rligt att höra!=)

jo med mig är allt bara fint :)

2010-09-03 @ 18:23:12
URL: http://benitaaniilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0